2022 - Remont obiektów mostowych w km 1,668 - 3,338 na lini kolejowej nr 79 na odcinku Padew – Wola Baranowska

Termin realizacji:

06.2022 – 11.2022

 

Nazawa zadania:

Rewitalizacja linii kolejowej nr 79 Padew – Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie  terminala  LHS  w  Woli  Baranowskiej”,  realizowanego  w  ramach  projektu  pn.:  „Poprawa bezpieczeństwa  i  likwidacja  zagrożeń  eksploatacyjnych  na  sieci  kolejowej.

Inwestor:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

 

Główny wykonawca:

Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.

 

Podwykonawca:

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.

 

Zakres wykonywanych prac:

  1. Przepust  masywny  w  km  1,668 na linii nr 79 Padew – Wola Baranowska:

 

- Usunięcie roślinności wraz z karczowaniem.

- Oczyszczenie terenu.

- Umocnienie koryta rowu narzutem kamiennym frakcji 150-300mm.

- Umocnienie skarp przy obiekcie narzutem kamiennym frakcji 150-300mm.

- Oczyszczenie powierzchni.

- Wiercenie otworów wraz z osadzeniem kotew.

- Odtworzenie gzymsu żelbetowego.

- Elementy betonowe - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego.

- Elementy  stalowe  -  wykonanie  powłok  malarskich  wraz  z  zabezpieczeniem antykorozyjnym

- Montaż balustrady stalowej.

- Wymiana izolacji poziomej i pionowej.

- Uszczelnienie połączenia elementów przepustu.

- Rozebranie istniejących elementów konstrukcji.

- Odkopanie obiektu z ponownym zasypaniem i zagęszczeniem.

 

 

  1. Most w  km  2,324 na linii nr 79 Padew – Wola Baranowska:

 

- Usunięcie roślinności wraz z karczowaniem.

- Oczyszczenie terenu.

- Reprofilacja terenu.

- Umocnienie skarp przy obiekcie z trylinki wklęsłej na oporniku betonowym.

- Oczyszczenie powierzchni.

- Naprawa betonu zaprawami typu PCC.

- Iniekcja rys żywicą epoksydową  .

 Elementy betonowe - wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego.

- Elementy  stalowe  -  wykonanie  powłok  malarskich  wraz  z  zabezpieczeniem antykorozyjnym metodą MMA.

- Montaż balustrady stalowej.

- Wykonanie płaszcza żelbetowego zbrojonego siatką.

- Udrożnienie i naprawa istniejącego odwodnienia.

- Wymiana izolacji poziomej i pionowej.

- Odtworzenie schodów skarpowych.

- Naprawa stref podparcia zgodnie z opisem technicznym.

- Remont istniejącego umocnienia.

- Rozebranie istniejących elementów konstrukcji.

- Wymiana dylatacji.

- Uzupełnienie krat stalowych w chodniku służbowym.

- Odtworzenie stref przejściowych.

- Montaż odbojnic.

- Rektyfikacja i konserwacja łożysk.

 

 

  1. Przepust  masywny  w  km  3,387 na linii nr 79 Padew – Wola Baranowska:

 

- Usunięcie roślinności wraz z karczowaniem.

- Oczyszczenie terenu.

- Umocnienie koryta rowu płytami ażurowymi.

- Oczyszczenie powierzchni.

- Wiercenie otworów wraz z osadzeniem kotew.

- Odtworzenie gzymsu żelbetowego.

- Elementy betonowe - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego.

- Elementy  stalowe  -  wykonanie  powłok  malarskich  wraz  z  zabezpieczeniem antykorozyjnym.

- Montaż balustrady stalowej.

- Wymiana izolacji poziomej i pionowej.

- Uszczelnienie połączenia elementów przepustu.

- Odkopanie obiektu z ponownym zasypaniem i zagęszczeniem.

 

Powrót

Przedsiębiorstwo

Geotechniczno-Budowlane

GEO-BUD Sp. z o.o.

 

ul. Wadowska 2CA

31-990 Kraków

tel. 12 418 16 18

info@geobud.biz.pl