Termin realizacji:
05.2022 – 11.2022
Nazawa zadania:
Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na linii nr 106 na odcinku Rzeszów Główny - Jasło.
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
Podwykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych prac:
- Wykop pod torem linii kolejowej nr 106 w celu wykonania odwodnienie z zastosowanie geomembrany.
- Izolacja - dwie warstwy geowłókniny CBR min. 6 kN ze szpilkami gruntowymi wzdłuż krawędzi.
- Izolacja - warstwa geomembrany spawanej PP o gr. 1 mm.
- Zasypanie izolacji pospółką z zagęszczeniem do Is=1,00.
- Rura drenarska perforowana ∅ 200 z zasypką filtracyjną w betonowym korycie ściekowym.
- Rura HDPE ∅200.
- Korytka ściekowe prefabrykowane.
- Prefabrykowany wylot rury.
- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne sklepienia mostu.
- Hydrofobizacja powierzchni sklepienia ceglanego.
- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne podpór mostu.
- Hydrofobizacja powierzchni podpór kamiennych.
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z uzupełnieniem ubytków spoin w ścianach czołowych.
- Hydrofobizacja powierzchni ścian czołowych.
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w skrzydłach kamiennych.
- Hydrofobizacja powierzchni skrzydeł kamiennych.
- Poręcz stalowa na nasypie z kątowników, zabezpieczona antykorozyjnie - 2 x 30,00m.
- Fundament pod poręcz na nasypie z betonu C25/30.
- Usunięcie nadmiaru ziemi nad parapetami oraz na skarpach.
- Umocnienie skarp elementami betonowymi bądź kamiennymi na podsypce cem.-piask., nad gzymsami.
- Tymczasowa organizacja ruchu drogowego (projekt, uzgodnienia, wdrożenie).
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków cegieł i spoin w sklepieniu mostu.
- Wykop pod torem linii kolejowej nr 106 w celu wykonania odwodnienie z zastosowanie geomembrany.
- Izolacja - dwie warstwy geowłókniny CBR min. 6 kN ze szpilkami gruntowymi wzdłuż krawędzi.
- Izolacja - warstwa geomembrany spawanej PP o gr. 1 mm.
- Zasypanie izolacji pospółką z zagęszczeniem do Is=1,00.
- Rura drenarska perforowana ∅ 200 z zasypką filtracyjną w betonowym korycie ściekowym.
- Iniekcja ciśnieniowa rys żywicą epoksydową.
- Hydrofobizacja powierzchni sklepienia ceglanego.
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w podporach mostu.
- Iniekcja ciśnieniowa rys żywicą epoksydową.
- Opaska żelbetowa o wym. 0,80 x 1,50 x 14,10 m z betonu C30/37, W10 - 2 szt.
- Zbrojenie opasek żelbetowych stalą klasy A-IIIN.
- Hydrofobizacja powierzchni podpór kamiennych.
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z uzupełnieniem ubytków spoin w ścianach czołowych.
- Hydrofobizacja powierzchni ścian czołowych.
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w skrzydłach kamiennych.
- Hydrofobizacja powierzchni skrzydeł kamiennych.
- Wycięcie drzewa wraz z odtworzeniem uszkodzonej części skrzydła.
- Poręcz stalowa na nasypie z kątowników, zabezpieczona antykorozyjnie - 2 x 21,60m.
- Fundament pod poręcz na nasypie z betonu C25/30.
- Usunięcie nadmiaru ziemi nad parapetami oraz na skarpach.
- Organizacja placu budowy, zabezpieczenie linii kolejowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi PKP oraz wykonanie koniecznych dróg dojazdowych.
- Tymczasowe zabezpieczenie infrastruktury obcej, usunięcie kolizji.
- Geodezyjna obsługa kontraktu, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz wytyczenie geodezyjne obiektu inżynieryjnego.
- Rozbiórka nawierzchni torowej na obiekcie oraz na dojazdach.
- Rozbiórka poręczy stalowych wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Rozbiórka sklepienia kamiennego wraz z podporami, ścianami czołowymi i skrzydłami z wywiezieniem i utylizacją.
- Wykonanie wykopu otwartego bez zabezpieczeń.
- Wykonanie pali CFA o średnicy 80cm, L=12,0m.
- Wykonanie pali CFA o średnicy 80cm, L=10,0m.
- Wykonanie zbrojenia oczepu pali stalą klasy A-IIIN.
- Wykonanie zbrojenia ścian czołowych i skrzydeł stalą klasy A-IIIN.
- Wykonanie zbrojenia rozpór żelbetowych stalą klasy A-IIIN.
- Wykonanie warstwy betonu wyrównawczego pod oczepy pali, gr. min. 10cm z betonu C12/15.
- Wykonanie oczepów pali z betonu klasy C30/37.
- Wykonanie ław uciąglających z betonu klasy C30/37.
- Wykonanie rozpór żelbetowych z betonu klasy C30/37.
- Wykonanie ścian czołowych i skrzydeł z betonu klasy C30/37.
- Wykonanie konstrukcji w formie łuku żelbetowego - zbrojenie, beton, szalunki systemowe.
- Izolacje bitumiczne wykonywane \"na zimno\" - 3-krotne malowanie.
- Izolacja z żywic epoksydowo-poliuretanowych ścian czołowych.
- Izolacja z żywic epoksydowo-poliuretanowych sklepienia prefabrykowanego.
- Izolacja sklepienia z 3 warstw geosyntetyków: (geowłóknina polipropylenowa, geomembrana HDPE, geowłóknina polipropylenowa.
- Zasypanie przestrzeni za przyczółkami oraz stożków wraz z zagęszczeniem gruntem z dowozu.
- Wykonanie drenażu za ścianami przyczółków z rury drenarskiej Ø100 obsypanej kruszywem 16/32 w geowłókninie, ułożonej na prefabrykowanych korytkach betonowych.
- Geowłóknina separacyjna o gęstości 300g/m3.
- Warstwa niesortu kamiennego 0-31,5 - gr. 35cm.
- Geokrata o wysokości 20cm wypełniona niesortem kamiennym 0 - 31,5.
- Geokrata o wysokości 10cm wypełniona niesortem kamiennym 0 - 31,5.
- Warstwa niesortu kamiennego 0 - 31,5 - gr. 10cm.
- Wytworzenie i montaż balustrad na moście ze stali S235.
- Zabezpieczenie antykorozyjne balustrad na moście.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych powłokami o właściwościach hydrofobowych - pow. Sklepienia.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych powłoką \\\\\\\"antygraffiti\\\\\\\" - pow. sklepienia.
- Okładzina kamienna grubości 5cm na powierzchni ścian czołowych i skrzydeł.
- Schody skarpowe dla obsługi wraz z poręczą stalową zabezpieczoną antykorozyjnie.
- Umocnienie stożków: kamień łamany pozyskany z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowej, gr. min. 15cm.
- Profilowanie skarp nasypu wraz z wywiezieniem i utylizacją nadmiaru materiału.
- Humusowanie z obsianiem skarp mieszanką traw, min. gr. humusu 10cm.
- Zamontowanie znaków wysokościowych na podporach i ustroju nośnym wraz z pomiarem \\\\\\\"0\\\\\\\".
- Zamontowanie stałych znaków wysokościowych wraz dowiązaniem do Państwowej sieci niwelacyjnej.
- Regulacja koryta cieku.
- Wykonanie umocnienia koryta cieku narzutem kamiennym.
- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).
- Pełnienie nadzoru autorskiego.
- Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
- Dokumentacja powykonawcza + dokumentacja zamienna.