2022 - Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na linii nr 106 na odcinku Rzeszów Główny - Jasło

Termin realizacji:

05.2022 – 11.2022

 

Nazawa zadania:

Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na linii nr 106 na odcinku Rzeszów Główny - Jasło.

 

 

Inwestor:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład  Linii Kolejowych w Rzeszowie

 

Główny wykonawca:

Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.

 

Podwykonawca:

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.

 

Zakres wykonywanych prac:

 

  1. Most masywny w km 6,057 na linii nr 106 Rzeszów Główny - Jasło:

 

- Wykop pod torem linii kolejowej nr 106 w celu wykonania odwodnienie z zastosowanie geomembrany.

- Izolacja - dwie warstwy geowłókniny CBR min. 6 kN ze szpilkami gruntowymi wzdłuż krawędzi.

- Izolacja - warstwa geomembrany spawanej PP o gr. 1 mm.

- Zasypanie izolacji pospółką z zagęszczeniem do Is=1,00.

- Rura drenarska perforowana  ∅ 200 z zasypką filtracyjną w betonowym korycie ściekowym.

- Rura HDPE ∅200.

- Korytka ściekowe prefabrykowane.

- Prefabrykowany wylot rury.

- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne sklepienia mostu.

- Hydrofobizacja powierzchni sklepienia ceglanego.

- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne podpór mostu.

- Hydrofobizacja powierzchni podpór kamiennych.

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z uzupełnieniem ubytków spoin w ścianach czołowych.

- Hydrofobizacja powierzchni ścian czołowych.

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w skrzydłach kamiennych.

- Hydrofobizacja powierzchni skrzydeł kamiennych.

- Poręcz stalowa na nasypie z kątowników, zabezpieczona antykorozyjnie - 2 x 30,00m.

- Fundament pod poręcz na nasypie z betonu C25/30.

- Usunięcie nadmiaru ziemi nad parapetami oraz na skarpach.

- Umocnienie skarp elementami betonowymi bądź kamiennymi na podsypce cem.-piask., nad gzymsami.

- Tymczasowa organizacja ruchu drogowego (projekt, uzgodnienia, wdrożenie).

 

 

  1. Most masywny w km 7,203 na linii nr 106 Rzeszów Główny - Jasło:

 

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków cegieł i spoin w sklepieniu mostu.

- Wykop pod torem linii kolejowej nr 106 w celu wykonania odwodnienie z zastosowanie geomembrany.

- Izolacja - dwie warstwy geowłókniny CBR min. 6 kN ze szpilkami gruntowymi wzdłuż krawędzi.

- Izolacja - warstwa geomembrany spawanej PP o gr. 1 mm.

- Zasypanie izolacji pospółką z zagęszczeniem do Is=1,00.

- Rura drenarska perforowana  ∅ 200 z zasypką filtracyjną w betonowym korycie ściekowym.

- Iniekcja ciśnieniowa rys żywicą epoksydową.

- Hydrofobizacja powierzchni sklepienia ceglanego.

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w podporach mostu.

- Iniekcja ciśnieniowa rys żywicą epoksydową.

- Opaska żelbetowa o wym. 0,80 x 1,50 x 14,10 m z betonu C30/37, W10 - 2 szt.

- Zbrojenie opasek żelbetowych stalą klasy A-IIIN.

- Hydrofobizacja powierzchni podpór kamiennych.

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z uzupełnieniem ubytków spoin w ścianach czołowych.

- Hydrofobizacja powierzchni ścian czołowych.

- Czyszczenie strumieniowo-ścierne wraz z miejscowym uzupełnieniem ubytków bloków kamiennych i spoin w skrzydłach kamiennych.

- Hydrofobizacja powierzchni skrzydeł kamiennych.

- Wycięcie drzewa wraz z odtworzeniem uszkodzonej części skrzydła.

- Poręcz stalowa na nasypie z kątowników, zabezpieczona antykorozyjnie - 2 x 21,60m.

- Fundament pod poręcz na nasypie z betonu C25/30.

- Usunięcie nadmiaru ziemi nad parapetami oraz na skarpach.

 

 

  1. Most masywny w km 25,921 na linii nr 106 Rzeszów Główny - Jasło:

 

- Organizacja placu budowy, zabezpieczenie linii kolejowej zgodnie z obowiązującymi przepisami  i wytycznymi PKP oraz wykonanie koniecznych dróg dojazdowych.

- Tymczasowe zabezpieczenie infrastruktury obcej, usunięcie kolizji.

- Geodezyjna obsługa kontraktu, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz wytyczenie geodezyjne obiektu inżynieryjnego.

- Rozbiórka nawierzchni torowej na obiekcie oraz na dojazdach.

- Rozbiórka poręczy stalowych wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

- Rozbiórka sklepienia kamiennego wraz z podporami, ścianami czołowymi i skrzydłami z wywiezieniem i utylizacją.

- Wykonanie wykopu otwartego bez zabezpieczeń.

- Wykonanie pali CFA o średnicy 80cm, L=12,0m.

- Wykonanie pali CFA o średnicy 80cm, L=10,0m.

- Wykonanie zbrojenia oczepu pali stalą klasy A-IIIN.

- Wykonanie zbrojenia ścian czołowych i skrzydeł stalą klasy A-IIIN.

- Wykonanie zbrojenia rozpór żelbetowych stalą klasy A-IIIN.

- Wykonanie warstwy betonu wyrównawczego pod oczepy pali, gr. min. 10cm z betonu C12/15.

- Wykonanie oczepów pali z betonu klasy C30/37.

- Wykonanie ław uciąglających z betonu klasy C30/37.

- Wykonanie rozpór żelbetowych z betonu klasy C30/37.

- Wykonanie ścian czołowych i skrzydeł z betonu klasy C30/37.

- Wykonanie konstrukcji w formie łuku żelbetowego - zbrojenie, beton, szalunki systemowe.

- Izolacje bitumiczne wykonywane \"na zimno\" - 3-krotne malowanie.

- Izolacja z żywic epoksydowo-poliuretanowych ścian czołowych.

- Izolacja z żywic epoksydowo-poliuretanowych sklepienia prefabrykowanego.

- Izolacja sklepienia z 3 warstw geosyntetyków: (geowłóknina polipropylenowa, geomembrana HDPE, geowłóknina polipropylenowa.

- Zasypanie przestrzeni za przyczółkami oraz stożków wraz z zagęszczeniem gruntem z dowozu.

- Wykonanie drenażu za ścianami przyczółków z rury drenarskiej Ø100 obsypanej kruszywem 16/32 w geowłókninie, ułożonej na prefabrykowanych korytkach betonowych.

- Geowłóknina separacyjna o gęstości 300g/m3.

- Warstwa niesortu kamiennego 0-31,5 - gr. 35cm.

- Geokrata o wysokości 20cm wypełniona niesortem kamiennym 0 - 31,5.

- Geokrata o wysokości 10cm wypełniona niesortem kamiennym 0 - 31,5.

- Warstwa niesortu kamiennego 0 - 31,5 - gr. 10cm.

- Wytworzenie i montaż balustrad na moście ze stali S235.

- Zabezpieczenie antykorozyjne balustrad na moście.

- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych powłokami o właściwościach hydrofobowych - pow. Sklepienia.

- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych powłoką \\\\\\\"antygraffiti\\\\\\\" - pow. sklepienia.

- Okładzina kamienna grubości 5cm na powierzchni ścian czołowych i skrzydeł.

- Schody skarpowe dla obsługi wraz z poręczą stalową zabezpieczoną antykorozyjnie.

- Umocnienie stożków: kamień łamany pozyskany z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowej, gr. min. 15cm.

- Profilowanie skarp nasypu wraz z wywiezieniem i utylizacją nadmiaru materiału.

- Humusowanie z obsianiem skarp mieszanką traw, min. gr. humusu 10cm.

- Zamontowanie znaków wysokościowych na podporach i ustroju nośnym wraz z pomiarem \\\\\\\"0\\\\\\\".

- Zamontowanie stałych znaków wysokościowych wraz dowiązaniem do Państwowej sieci niwelacyjnej.

- Regulacja koryta cieku.

- Wykonanie umocnienia koryta cieku narzutem kamiennym.

- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).

- Pełnienie nadzoru autorskiego.

- Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

- Dokumentacja powykonawcza + dokumentacja zamienna.

 

Powrót

Przedsiębiorstwo

Geotechniczno-Budowlane

GEO-BUD Sp. z o.o.

 

ul. Wadowska 2CA

31-990 Kraków

tel. 12 418 16 18

info@geobud.biz.pl