2022 - Kompleksowa wymiana nawierzchni w torach głównych zasadniczych nr 50, 51, 1 w km od 0,995 do km 12,296 oraz w torze głównym dodatkowym nr 3 w stacji Przemyśl Bakończyce linii kolejowej nr 102 na odcinku Przemyśl - Malhowice

Termin realizacji:

07.2022 – 11.2022

 

Nazwa zadania:

Kompleksowa wymiana nawierzchni w torach głównych zasadniczych nr 50, 51, 1 w km od 0,995 do km 12,296 oraz w torze głównym dodatkowym nr 3 w stacji Przemyśl Bakończyce linii kolejowej nr 102 na odcinku Przemyśl - Malhowice.

 

Inwestor:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład  Linii Kolejowych w Rzeszowie

 

Główny wykonawca:

Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.

 

Podwykonawca:

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.

 

Zakres wykonywanych prac:

 

  1. Przepust masywny w km 3,267 na linii nr 102 Przemyśl - Malhowice:

 

- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach drewnianych.

- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.

- Odtworzenie  nawierzchni  torowej  na  długości  przepustu  i  stref przejściowych.

- Demontaż  płyty  z  szyn  obetonowanych  (szer.  6.0m)  na  obiekcie  z odwiezieniem zdemontowanych szyn i utylizacją betonu z rozbiórki.

- Dostosowanie  ławy  podłożyskowej  do  posadowienia  na  niej  płyty żelbetowej, tj. skucie do planowanej wysokości, wyrównanie i oczyszczenie powierzchni dla uzyskania około 30 cm pod podkładem strunobetonowym.

- Wykonanie nowej płyty żelbetowej oraz głowicy przepustu z betonu klasy min. C30/37, W10, F200.

- Oczyszczenie  strumieniowo-ścierne  przepustu  (przyczółki  kamienne  w części pod torem linii nr 1 oraz prawa głowica).

- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne stopek dźwigarów w płycie.

- Zabezpieczenie antykorozyjne stopek dźwigarów w płycie.

- Zabezpieczenie  powierzchni  przyczółków  kamiennych  poprzez hydrofobizację.

- Wymiana  izolacji  przepustu  wraz  ze  skuciem  istniejącej  i  wykonaniem warstwy wyrównawczej.

- Wymiana poręczy oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2,20m na prawej głowicy.

- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).

 

 

  1. Przepust masywny w km 4,921 na linii nr 102 Przemyśl - Malhowice:

 

- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach strunobetonowych.

- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.

- Odtworzenie nawierzchni torowej po remoncie obiektu.

- Rozbiórka części obiektu pod torem.

- Fundamentowanie.

- Demontaż płyty z dźwigarów obetonowanych (szer. 5,00m) na obiekcie z odwiezieniem  zdemontowanych  i  utylizacją betonu z rozbiórki.

- Wymiana podpór 5,00 x 3,70 x 1,00m - 2 szt.

- Wymiana skrzydeł równoległych 5,10 x 3,70 x 0,50m -2 szt.

- Wykonanie nowej płyty żelbetowej oraz głowicy przepustu z betonu klasy min. C30/37, W10. F200.

- Zabezpieczenie powierzchni przyczółków kamiennych poprzez malowanie farbami do betonu lub hydrofobizację.

- Wykonanie izolacji przepustu z żywicy polimerowo-epoksydowej.

- Ścięcie i profilowanie skarp.

- Wykonanie zasypek za ścianami przyczółków.

- Wymiana poręczy na głowicach oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2,20m

- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).

 

 

  1. Most stalowy w km 7,751 na linii nr 102 Przemyśl - Malhowice:

 

- Rozbiórka toru z szyn S49 na mostownicach typ I.

- Odtworzenie nawierzchni torowej.

- Rozbiórka podpór.

- Fundamentowanie.

- Wymiana podpór 5,00 x 3,00 x 1,00m -2 szt.

- Wymiana skrzydeł skośnych 3,00 x 2,60 x 0,50m - 2 szt.

- Zabezpieczenie  wszystkich powierzchni betonowych poprzez malowanie farbami do betonu.

- Wykonanie  zabezpieczenia  antykorozyjnego  konstrukcji  stalowej  mostu (oczyszczenie  strumieniowo-ścierne,  malowanie  zestawem  farb epoksydowo-poliuretanowych).

- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego poręczy stalowych na moście oraz  na  skrzydłach  (oczyszczenie  strumieniowo-ścierne,  malowanie zestawem farb epoksydowo-poliuretanowych).

- Wymiana  mostownic.  6  krótkich,  w  tym  dwie  murłaty  oraz  5  długich  - wszystkie typ I.

- Montaż chodnika z krat typ STEG.

- Montaż poręczy.

- Montaż  blach  ppoż.  na  moście  pomiędzy  odbojnicami oraz  na końcach mostownic.

- Wykonanie  tymczasowej  drogi  dojazdowej  i  jej  rozbiórka  po  remoncie obiektu z płyt drogowych prefabrykowanych staroużytecznych.

- Odmulenie mostu wraz z pogłębieniem rowu odpływowego.

- Usunięcie roślinności. reprofilacja skarp.

  1. Przepust masywny w km 4,921 na linii nr 102 Przemyśl - Malhowice:

 

- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach drewnianych.

- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.

- Odtworzenie nawierzchni torowej.

- Demontaż  płyty  z  szyn  obetonowanych  (szer.  6,0m)  na  obiekcie  z odwiezieniem zdemontowanych szyn i utylizacją betonu z rozbiórki.

- Fundamentowanie.

- Wykonanie nowego przepustu z elementów ramowych prefabrykowanych o wymiarach 1,0 x 1,0 m, L=8,60m.

- Wykonanie żelbetowych głowic przepustu.

- Wykonanie izolacji przepustu z żywic epoksydowo-poliuretanowych.

- Zabezpieczenie  wszystkich  powierzchni  betonowych  przelotu  poprzez malowanie farbami do betonu.

- Zabezpieczenie  wszystkich  powierzchni  betonowych  głowic  poprzez malowanie farbami do betonu.

- Wykonanie poręczy na głowicach oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2.20m.

- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt. wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).

 

Powrót

Przedsiębiorstwo

Geotechniczno-Budowlane

GEO-BUD Sp. z o.o.

 

31-752 Kraków

ul. K. Makuszyńskiego 4

tel. 12 418 16 18

fax. 12 644 89 23

info@geobud.biz.pl