Termin realizacji:
07.2022 – 11.2022
Nazwa zadania:
Kompleksowa wymiana nawierzchni w torach głównych zasadniczych nr 50, 51, 1 w km od 0,995 do km 12,296 oraz w torze głównym dodatkowym nr 3 w stacji Przemyśl Bakończyce linii kolejowej nr 102 na odcinku Przemyśl - Malhowice.
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
Podwykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych prac:
- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach drewnianych.
- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.
- Odtworzenie nawierzchni torowej na długości przepustu i stref przejściowych.
- Demontaż płyty z szyn obetonowanych (szer. 6.0m) na obiekcie z odwiezieniem zdemontowanych szyn i utylizacją betonu z rozbiórki.
- Dostosowanie ławy podłożyskowej do posadowienia na niej płyty żelbetowej, tj. skucie do planowanej wysokości, wyrównanie i oczyszczenie powierzchni dla uzyskania około 30 cm pod podkładem strunobetonowym.
- Wykonanie nowej płyty żelbetowej oraz głowicy przepustu z betonu klasy min. C30/37, W10, F200.
- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne przepustu (przyczółki kamienne w części pod torem linii nr 1 oraz prawa głowica).
- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne stopek dźwigarów w płycie.
- Zabezpieczenie antykorozyjne stopek dźwigarów w płycie.
- Zabezpieczenie powierzchni przyczółków kamiennych poprzez hydrofobizację.
- Wymiana izolacji przepustu wraz ze skuciem istniejącej i wykonaniem warstwy wyrównawczej.
- Wymiana poręczy oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2,20m na prawej głowicy.
- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).
- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach strunobetonowych.
- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.
- Odtworzenie nawierzchni torowej po remoncie obiektu.
- Rozbiórka części obiektu pod torem.
- Fundamentowanie.
- Demontaż płyty z dźwigarów obetonowanych (szer. 5,00m) na obiekcie z odwiezieniem zdemontowanych i utylizacją betonu z rozbiórki.
- Wymiana podpór 5,00 x 3,70 x 1,00m - 2 szt.
- Wymiana skrzydeł równoległych 5,10 x 3,70 x 0,50m -2 szt.
- Wykonanie nowej płyty żelbetowej oraz głowicy przepustu z betonu klasy min. C30/37, W10. F200.
- Zabezpieczenie powierzchni przyczółków kamiennych poprzez malowanie farbami do betonu lub hydrofobizację.
- Wykonanie izolacji przepustu z żywicy polimerowo-epoksydowej.
- Ścięcie i profilowanie skarp.
- Wykonanie zasypek za ścianami przyczółków.
- Wymiana poręczy na głowicach oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2,20m
- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt, wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).
- Rozbiórka toru z szyn S49 na mostownicach typ I.
- Odtworzenie nawierzchni torowej.
- Rozbiórka podpór.
- Fundamentowanie.
- Wymiana podpór 5,00 x 3,00 x 1,00m -2 szt.
- Wymiana skrzydeł skośnych 3,00 x 2,60 x 0,50m - 2 szt.
- Zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych poprzez malowanie farbami do betonu.
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej mostu (oczyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie zestawem farb epoksydowo-poliuretanowych).
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego poręczy stalowych na moście oraz na skrzydłach (oczyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie zestawem farb epoksydowo-poliuretanowych).
- Wymiana mostownic. 6 krótkich, w tym dwie murłaty oraz 5 długich - wszystkie typ I.
- Montaż chodnika z krat typ STEG.
- Montaż poręczy.
- Montaż blach ppoż. na moście pomiędzy odbojnicami oraz na końcach mostownic.
- Wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej i jej rozbiórka po remoncie obiektu z płyt drogowych prefabrykowanych staroużytecznych.
- Odmulenie mostu wraz z pogłębieniem rowu odpływowego.
- Usunięcie roślinności. reprofilacja skarp.
- Rozbiórka toru z szyn S49 na podkładach drewnianych.
- Zebranie warstwy podsypki na obiekcie.
- Odtworzenie nawierzchni torowej.
- Demontaż płyty z szyn obetonowanych (szer. 6,0m) na obiekcie z odwiezieniem zdemontowanych szyn i utylizacją betonu z rozbiórki.
- Fundamentowanie.
- Wykonanie nowego przepustu z elementów ramowych prefabrykowanych o wymiarach 1,0 x 1,0 m, L=8,60m.
- Wykonanie żelbetowych głowic przepustu.
- Wykonanie izolacji przepustu z żywic epoksydowo-poliuretanowych.
- Zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych przelotu poprzez malowanie farbami do betonu.
- Zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych głowic poprzez malowanie farbami do betonu.
- Wykonanie poręczy na głowicach oraz zabezpieczenie antykorozyjnie z uzyskaniem skrajni min. 2.20m.
- Próbne obciążenie statyczne obiektu (projekt. wykonanie, sprawozdanie z próbnego obciążenia).