2020/2021 - „Naprawy skarp na linii kolejowej nr 8 (Warszawa Zach. - Kraków Gł.),wraz z robotami towarzyszącymi; na terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Zakładu Linii Kolejowych w Krakowie”

Termin realizacji:

11.2020 – 06.2021

 

Inwestor:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie

 

Główny wykonawca:

Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.

 

Podwykonawca:

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.

 

Zakres wykonywanych prac:

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr I w km 314.680-314.700 LK08 Warszawa – Kraków – 220m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę cementową.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-piaskowej - 2,5 Mpa z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fI 110 w górnej części przekopu – kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Wykonanie pionowych drenów fi 110.

-Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych    mechanicznych  w rozstawie: 1,0 m X 1,0m.

- Likwidacja górnego poprzecznego rowu odwadniającego przejmującego wody opadowe z sąsiadującego terenu.

- Oczyszczenie rowu odwadniającego w km: 314.300 -315.200, przy dolnej

krawędzi przekopu z wywozem urobku.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr I w km 311.880-311.900 LK08 Warszawa – Kraków – 278m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu – kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Wykonanie pionowych drenów fi 110.

- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0 m X 1,0m.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0 m x 2,0 m z obsianiem trawą.

- Oczyszczenie rowu na górnej krawędzi przekopu w km: 311.400-312.671 z wywozem urobku.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr 3 w Zastowie:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fil 10 w górnej części przekopu.

- Wykonanie pionowych drenów fi 110.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0m x 2,0m z obsianiem trawą.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr I w km 294.670 LK08 Warszawa – Kraków – 140m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę cementową.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Wykonanie pionowego drenu fi 110.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie 1,0 m x 1,0 m.

- Oczyszczenie rowu odwadniającego w km: 294.660 - 294.670 z wywiezieniem urobku.

- Ręczne ścięcie ławy torowiska w km: 294.660 - 294.670.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr I w km 304.305-304.315 LK08 Warszawa – Kraków – 294m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo -pisakowej -2,5 MPa z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Wykonanie pionowego drenu fi 110.

- Odbudowa zniszczonego rowu, na górnej krawędzi przekopu z kamienia hydrotechnicznego.

- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0m x 1,0m.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,5 m X 1,5m, z obsianiem trawą.

- Oczyszczenie rowu na górnej krawędzi przekopu z wywozem urobku.

- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego z koryt w krn: 304.260 - 304.710 przy dolnej krawędzi przekopu z wywozem urobku.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr 1 w km 306.170-306.180 LK08 Warszawa – Kraków – 240m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Wykonanie pionowego drenu fi 110.

- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0m x 1,0m.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,5m x 1,5m z obsianiem trawą.

- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego w km: 306.060 - 306.380 z wywiezieniem urobku.

- Wycięcie krzewów na skarpie.

 

 

  1. Osuwisko skarpy przekopu przy torze nr I w km 308.100-308.550 LK08 Warszawa – Kraków – 1700m2:

 

- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni.

- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.

- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.

- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.

- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0m x2,0m Z obsianiem trawą.

- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego w km: 308.060 - 308.740.

 

Powrót

Przedsiębiorstwo

Geotechniczno-Budowlane

GEO-BUD Sp. z o.o.

 

31-752 Kraków

ul. K. Makuszyńskiego 4

tel. 12 418 16 18

fax. 12 644 89 23

info@geobud.biz.pl