Termin realizacji:
11.2020 – 06.2021
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
Podwykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych prac:
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę cementową.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-piaskowej - 2,5 Mpa z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fI 110 w górnej części przekopu – kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Wykonanie pionowych drenów fi 110.
-Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0 m X 1,0m.
- Likwidacja górnego poprzecznego rowu odwadniającego przejmującego wody opadowe z sąsiadującego terenu.
- Oczyszczenie rowu odwadniającego w km: 314.300 -315.200, przy dolnej
krawędzi przekopu z wywozem urobku.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu – kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Wykonanie pionowych drenów fi 110.
- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0 m X 1,0m.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0 m x 2,0 m z obsianiem trawą.
- Oczyszczenie rowu na górnej krawędzi przekopu w km: 311.400-312.671 z wywozem urobku.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fil 10 w górnej części przekopu.
- Wykonanie pionowych drenów fi 110.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0m x 2,0m z obsianiem trawą.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę cementową.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Wykonanie pionowego drenu fi 110.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie 1,0 m x 1,0 m.
- Oczyszczenie rowu odwadniającego w km: 294.660 - 294.670 z wywiezieniem urobku.
- Ręczne ścięcie ławy torowiska w km: 294.660 - 294.670.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo -pisakowej -2,5 MPa z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Wykonanie pionowego drenu fi 110.
- Odbudowa zniszczonego rowu, na górnej krawędzi przekopu z kamienia hydrotechnicznego.
- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0m x 1,0m.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,5 m X 1,5m, z obsianiem trawą.
- Oczyszczenie rowu na górnej krawędzi przekopu z wywozem urobku.
- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego z koryt w krn: 304.260 - 304.710 przy dolnej krawędzi przekopu z wywozem urobku.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni pod matę antyerozyjną.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Wykonanie pionowego drenu fi 110.
- Budowa rowu szczelnego na skarpie przekopu, odprowadzającego wody napływające z rowu górnego do rowu odwadniającego z maty cementowej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,0m x 1,0m.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 1,5m x 1,5m z obsianiem trawą.
- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego w km: 306.060 - 306.380 z wywiezieniem urobku.
- Wycięcie krzewów na skarpie.
- Mechaniczna profilacja skarpy z ściągnięciem darni.
- Wywóz urobku powstałego w związku z osuwiskiem.
- Odtworzenie skarpy za pomocą stabilizacji cementowo-pisakowej - 2,5 Mpa, z zagęszczeniem.
- Wykonanie drenażu francuskiego fi 110 w górnej części przekopu - kurtyna odwadniająca, przechwytująca wodę ze skarpy.
- Zabezpieczenie wyrwy powstałej w przekopie za pomocą wzmocnionej maty antyerozyjnej i kotew gruntowych mechanicznych w rozstawie: 2,0m x2,0m Z obsianiem trawą.
- Oczyszczenie zamulonego rowu odwadniającego w km: 308.060 - 308.740.