Termin realizacji:
05.07.2019 – 25.11.2019
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku Kamiennej
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane „GEO-BUD” Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych robót:
1. Most w km 1,452 linii nr 53
- wykonanie drogi dojazdowej do obiektu na długości około 70m,
- demontaż nawierzchni kolejowej na obiekcie i dojazdach,
- podniesienie konstrukcji nośnej na tymczasowych podporach,
- zabezpieczenie koryta rzeki na czas wykonania robót remontowych,
- wyburzenie konstrukcji koryta balastowego,
- demontaż dylatacji poprzecznych,
- wyburzenie skrzydeł i ścianek zaplecznych,
- przebudowę ław podłożyskowych,
- wykonanie pancerzy żelbetowych o grubości 18 cm na korpusach podpór z podwójnej siatki
zbrojeniowej (pręty o średnicy 12 mm w rozstawie co 20 cm osadzone na kotwach, beton mostowy na bazie kruszywa granitowego lub bazaltowego C 30/37).
- wykonanie nowych skrzydeł, ław podłozyskowych i ścianek żwirowych (beton mostowy C-30/30 na bazie kruszywa bazaltowego lub granitowego),
- wykonanie nowej żelbetowej płyty zespalającej z ewentualna wzmocnieniem elementów zespalających (beton C 30/37 na bazie kruszywa bazaltowego lub granitowego),
- wykonanie izolacji przeciwilgociowej cienkowarstwowej koryta balastowego na bazie żywic epoksydowych,
- zabudowę dylatacji poprzecznych,
- montaż balustrad z poszerzeniami obejmującymi zabudowę krat pomostowych ocynkowanych typu „Mostostal” na konstrukcji nośnej i skrzydłach,
- wykonanie izolacji bitumicznych za skrzydłami i ściankami żwirowymi na styku z gruntem,
- oczyszczenie konstrukcji blachownicowej oraz balustrad do stopnia czystości Sa 2 i ½,
- zabezpieczenie powłokami pcc powierzchni betonowych,
- wykonanie systemu kolektorów odwodnieniowych z konstrukcji nośnej DN-160 z odprowadzeniem za podpory,
- wykonanie stref najazdowych za podporami wraz z systemem odwodnienia,
wykonanie opasek o betonowych o szerokości 80 cm na skarpach nasypu,
- zabudowę koszy gabionowych 80cmx50cm na długości łącznej 20 m przy podporach z ułożeniem geowółkniny od strony naziemnej,
- zabudowę nowej podsypki tłuczniowej na konstrukcji nośnej i dojazdach,
- montaż nawierzchni torowej (nowe podkłady sosnowe uzbrojone, szyny staroużyteczne),
-regulację wysokościowa w planie i w profilu nawierzchni torowej,
-reprofilacje stożków nasypu.
2. Przepust w km 4,420 l nr 53
- oczyszczenie części przelotowej oraz rowów bocznych,
- wykonanie parapetów żelbetowych o wysokości 35 cm z wykształtowaniem kapinosów,
- oczyszczenie strumieniowo-ścierne głowic powierzchni betonowych,
- gruntowanie powierzchni betonowych z dwukrotnym malowaniem farbami elastycznymi,
- wykonanie izolacji powłokowych bitumicznych na styku z gruntem,
- umocnienie koryta rowów bocznych wylewkami betonowymi na długościach 2x1m.
3. Remont nawierzchni kolejowej tor Nr 1 linia Nr 53
- Wymiana podkładów drewnianych S49 na nowe podkłady drewniane S49 w ilości 370 sztuk w km 5,450 – 6,020 i 100 sztuk w km 1,200 – 1,500 materiał wykonawcy.
- Uzupełnienie skorodowanych wkrętów przy wymianie podkładów na nowe materiał wykonawcy 3000 sztuk w km 1,200 – 6,020.
- Uzupełnienie i wymiana śrub stopowych na nowe materiał wykonawcy 3000 sztuk w km 0,913 – 8,791.
- Uzupełnienie tłucznia i oprofilowanie toru w km 1,400 – 8,200 razem 800 ton materiał wykonawcy.
- Podbicie toru po robotach 3 tkm w km 5,450 – 8,450.
- Ciągła wymiana podkładów drewnianych S49 na nowe podkłady drewniane S49 w ilości 15 sztuk w km 5,425 – 5,435 materiał wykonawcy.
- Wymiana szyn S49 na 49E1 w ilości 0,020 tkm w km 5,425 – 5,435.
- Asfaltowanie przejazdu w km 5,430 z wykonaniem podbudowy – 10 m2.
- Wycięcie krzewów w trójkącie widoczności przejazdu w km 5,430 z utylizacją wyciętych krzewów - 1,5 ha.
- Wykonanie spawów termicznych S49 szt. 4.
- Wymiana nawierzchni na przejeździe w km 5,430 z CBP S49 na CBP S49 – 2 kpl.