2019/2022 - Zaprojektowanie robót na odcinku Padew – Mielec oraz zaprojektowanie i wykonanie robót na odcinku Mielec – Dębica wraz ze stacją Mielec w ramach projektu pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica

Termin realizacji:

10.2019 – 01.2022

 

Inwestor:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

 

Główny wykonawca:

Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 

 

Podwykonawca:

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.

 

Zakres wykonywanych robót:

 

  1. Budowa przejścia pod torami w stacji Mielec:

 

- Umocnienie ścian wykopów w gruntach nawodnionych grodzicami wbijanymi pionowo wraz z wyciąganiem grodzic.

- Roboty ziemne - wykopy wraz z utylizacją i transportem urobku oraz odwodnieniem dna wykopu. 

- Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu niekonstrukcyjnego.

- Wykonanie  konstrukcji ramowej wraz z zejściami przejścia dla pieszych.

- Zbrojenie konstrukcji monolitycznych

- Wykonanie posadzki betonowej części przejścia podziemnego z betonu o grubości 8 cm, zbrojona siatkami z prętów ∅6mm o oczkach 10x10.

- Izolacja pionowych szczelin dylatacyjnych taśmami typuTricosal AA 320 Tricomer lub równoważnymi wraz z taśmami pęczniejącymi typu ADCOR 500S.

- Wytworzenie, transport, montaż i wszystkie niezbędne badania konstrukcji stalowej zadaszenia wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym.

- Wypełnienie boczne oraz dachu zadaszeń przejścia z poliwęglanu litego 10mm.

- Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

- Studzienki systemowa z rusztem stalowym do odwodnienia liniowego.

- Wykonanie sączków z rur perforowanych PVC fi 200mm owiniętych geowłókniną układanych na ściekach z elementów betonowych z obsypaniem żwirem i odprowadzeniem ich na skarpę oraz do kanalizacji deszczowej.

- System przepompowni.  Pompownia wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie wraz z pełnym wyposażeniem.

- Kanalizacja deszczowa z rur PVC łączonych na wcisk o śr. Zewn. 200mm wraz z robotami ziemnymi.

- Wykonanie izolacji typu Servidek/Servipak.

- Wykonanie izolacji dwuwarstwej, przeciwwilgociowej, powłokowej bitumicznej, wykonywanej na zimno (W ilości uwzględniono izolację prefabrykowanych ścianek dojścia do windy).

- Izolacje typu Grace i inne z folii samoprzylepnych poziome i pionowe powierzchni betonowych. Izolacja ścian typu Bituthene lub równoważna.

- Balustrady schodowe z prętów stalowych przymocowane do policzków śrubami lub spawane.

- Balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu.

- Tabliczki informacyjne w języku Braila montowane na poręczach.

- Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami.

- Zakup i montaż wind do przejścia podziemnego wymiar kabiny 1,2x2,1 udźwig min 1275 kg winda przelotowa o napędzie elektrycznym wraz z instalacją elektryczną zasilania windy.

- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 40x40 cm układane na klej metodą kombinowaną.

- Okładzina schodów z płyt granitowych płomieniowanych o grubości 2cm.

- Zabezpieczenie antykorozyjne dyspersjami polimerowymi.

- Zabezpieczenie powierzchni zewnętrznych - betonu i cegły powłokami antygrafiti.

- Wykonanie próbnego obciążenia statycznego obiektu mostowego wraz z wykonaniem projektu próbnego obciążenia.

- Ścieżki naprowadzające.

- Gabloty i wyposażenie przejścia.

- Piktogramy i elemety informacji podróżnych.

- Nawierzchnia dojścia do windy z płyt betonowych 40x40cm, grubość 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 3cm i podbudowie betonowej o grubości 30cm.

- Ogrodzenie panelowe wysokości 1,5 m na słupkach stalowych 50x50mm o rozstawie 2,5 m.

- Ścianka oporowa na podłożu z betonu grubości 17cm i podbudowie z  kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10 cm.

 

 

  1. Przepust w km 296,341 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.

- Konstrukcja ramowa jednootworowa o wymiarach 2,5x3,0 m wraz z skrzydłami.

- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Most w km 299,577 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie

- Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 9,80m

- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Most w km 302,638 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie ramy i skrzydeł na starym fundamencie istniejącego obiektu

-Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 8,35m

- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Most w km 307,934 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie

- Konstrukcja przyczółków i skrzydeł na fundamentach.

- Ustrój nośny stanowią dwa prostokątne dźwigary sprężone o wysokości 1,585 ÷ 1700 m i szerokości 0,9 m w rozstawie osiowym 3,30 m. Dźwigary połączone są monolitycznie płytą pomostową o grubości 0,30 ÷ 0,41 m. Wysokość konstrukcyjna ustroju wynosi 2,47 m. całość oparta na 4 łożyskach garnkowych.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Most w km 315,137 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Wykonanie nowej antykorozji całego przęsła kratownicy o rozpiętości 52,56 m.

- Wymiana nawierzchni kolejowej na moście wraz z mostownicami, zabudową stołeczków oraz szynami odbojnicowymi, wymiana blach p.poż., zabudowa blach przeciwwykolejeniowych.

- Renowacja łożysk stalowych, podniesienie przęsła obiektu w celu wykonania nowych ciosów podłożyskowych.

- Wymiana chodników służbowych na konstrukcję stalową i zabudowa kratek WEMA

- Wzmocnienie  podpór obiektu poprzez wykonanie koszulki żelbetowej o grubości 10 cm na korpusach przyczółków i na skrzydłach oraz około 8 cm na ławie podłożyskowej i ściance zaplecznej

- Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Próbne obciążenie obiektu

 

 

  1. Most w km 319,479 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie

- Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 7,60m

- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Przepust w km 320,494 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.

- Konstrukcja ramowa jednootworowa o wymiarach 1,5x3,0 m wraz z skrzydłami.

- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

 

  1. Przepust w km 322,081 na linii nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica:

 

- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.

- Konstrukcja ramowa prefabrykowana jednootworowa o wymiarach 2,0x2,0 m wraz z skrzydłami. Konstrukcja zespolona płytą zespalającą.

- Izolacje przeciwwodne za pomocą papy termozgrzewalnej oraz systemu SERVIDECK.  Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.

- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.

- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.

- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych.

- Próbne obciążenie obiektu.

 

Powrót

Przedsiębiorstwo

Geotechniczno-Budowlane

GEO-BUD Sp. z o.o.

 

ul. Wadowska 2CA

31-990 Kraków

tel. 12 418 16 18

info@geobud.biz.pl