Termin realizacji:
10.2019 – 01.2022
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
Podwykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane GEO-BUD Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych robót:
- Umocnienie ścian wykopów w gruntach nawodnionych grodzicami wbijanymi pionowo wraz z wyciąganiem grodzic.
- Roboty ziemne - wykopy wraz z utylizacją i transportem urobku oraz odwodnieniem dna wykopu.
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu niekonstrukcyjnego.
- Wykonanie konstrukcji ramowej wraz z zejściami przejścia dla pieszych.
- Zbrojenie konstrukcji monolitycznych
- Wykonanie posadzki betonowej części przejścia podziemnego z betonu o grubości 8 cm, zbrojona siatkami z prętów ∅6mm o oczkach 10x10.
- Izolacja pionowych szczelin dylatacyjnych taśmami typuTricosal AA 320 Tricomer lub równoważnymi wraz z taśmami pęczniejącymi typu ADCOR 500S.
- Wytworzenie, transport, montaż i wszystkie niezbędne badania konstrukcji stalowej zadaszenia wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym.
- Wypełnienie boczne oraz dachu zadaszeń przejścia z poliwęglanu litego 10mm.
- Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Studzienki systemowa z rusztem stalowym do odwodnienia liniowego.
- Wykonanie sączków z rur perforowanych PVC fi 200mm owiniętych geowłókniną układanych na ściekach z elementów betonowych z obsypaniem żwirem i odprowadzeniem ich na skarpę oraz do kanalizacji deszczowej.
- System przepompowni. Pompownia wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie wraz z pełnym wyposażeniem.
- Kanalizacja deszczowa z rur PVC łączonych na wcisk o śr. Zewn. 200mm wraz z robotami ziemnymi.
- Wykonanie izolacji typu Servidek/Servipak.
- Wykonanie izolacji dwuwarstwej, przeciwwilgociowej, powłokowej bitumicznej, wykonywanej na zimno (W ilości uwzględniono izolację prefabrykowanych ścianek dojścia do windy).
- Izolacje typu Grace i inne z folii samoprzylepnych poziome i pionowe powierzchni betonowych. Izolacja ścian typu Bituthene lub równoważna.
- Balustrady schodowe z prętów stalowych przymocowane do policzków śrubami lub spawane.
- Balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu.
- Tabliczki informacyjne w języku Braila montowane na poręczach.
- Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami.
- Zakup i montaż wind do przejścia podziemnego wymiar kabiny 1,2x2,1 udźwig min 1275 kg winda przelotowa o napędzie elektrycznym wraz z instalacją elektryczną zasilania windy.
- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 40x40 cm układane na klej metodą kombinowaną.
- Okładzina schodów z płyt granitowych płomieniowanych o grubości 2cm.
- Zabezpieczenie antykorozyjne dyspersjami polimerowymi.
- Zabezpieczenie powierzchni zewnętrznych - betonu i cegły powłokami antygrafiti.
- Wykonanie próbnego obciążenia statycznego obiektu mostowego wraz z wykonaniem projektu próbnego obciążenia.
- Ścieżki naprowadzające.
- Gabloty i wyposażenie przejścia.
- Piktogramy i elemety informacji podróżnych.
- Nawierzchnia dojścia do windy z płyt betonowych 40x40cm, grubość 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 3cm i podbudowie betonowej o grubości 30cm.
- Ogrodzenie panelowe wysokości 1,5 m na słupkach stalowych 50x50mm o rozstawie 2,5 m.
- Ścianka oporowa na podłożu z betonu grubości 17cm i podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10 cm.
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.
- Konstrukcja ramowa jednootworowa o wymiarach 2,5x3,0 m wraz z skrzydłami.
- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie
- Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 9,80m
- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Fundamenty – posadowienie ramy i skrzydeł na starym fundamencie istniejącego obiektu
-Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 8,35m
- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie
- Konstrukcja przyczółków i skrzydeł na fundamentach.
- Ustrój nośny stanowią dwa prostokątne dźwigary sprężone o wysokości 1,585 ÷ 1700 m i szerokości 0,9 m w rozstawie osiowym 3,30 m. Dźwigary połączone są monolitycznie płytą pomostową o grubości 0,30 ÷ 0,41 m. Wysokość konstrukcyjna ustroju wynosi 2,47 m. całość oparta na 4 łożyskach garnkowych.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Wykonanie nowej antykorozji całego przęsła kratownicy o rozpiętości 52,56 m.
- Wymiana nawierzchni kolejowej na moście wraz z mostownicami, zabudową stołeczków oraz szynami odbojnicowymi, wymiana blach p.poż., zabudowa blach przeciwwykolejeniowych.
- Renowacja łożysk stalowych, podniesienie przęsła obiektu w celu wykonania nowych ciosów podłożyskowych.
- Wymiana chodników służbowych na konstrukcję stalową i zabudowa kratek WEMA
- Wzmocnienie podpór obiektu poprzez wykonanie koszulki żelbetowej o grubości 10 cm na korpusach przyczółków i na skrzydłach oraz około 8 cm na ławie podłożyskowej i ściance zaplecznej
- Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Próbne obciążenie obiektu
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie
- Konstrukcja ramowa dołem otwarta o rozpiętości 7,60m
- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.
- Konstrukcja ramowa jednootworowa o wymiarach 1,5x3,0 m wraz z skrzydłami.
- Izolacje przeciwwodne z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 6mm. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych oraz chodników służbowych.
- Próbne obciążenie obiektu.
- Fundamenty – posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.
- Konstrukcja ramowa prefabrykowana jednootworowa o wymiarach 2,0x2,0 m wraz z skrzydłami. Konstrukcja zespolona płytą zespalającą.
- Izolacje przeciwwodne za pomocą papy termozgrzewalnej oraz systemu SERVIDECK. Fundamenty i pozostałe elementy stykające się z gruntem – izolacja bitumiczna cienka. Odkryte powierzchnie betonowe zabezpieczone przez hydrofobizację.
- Zasypka inżynieryjna i wykonanie płyt przejściowych z odwodnieniem.
- Umocnienie wlotu, wylotu i koryta cieku kamieniem hydrotechnicznym na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Prace wykończeniowe – wykonanie i montaż balustrad stalowych.
- Próbne obciążenie obiektu.