Termin realizacji:
26.04.2018 – 31.10.2018
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane „GEO-BUD” Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych prac:
- Oczyszczenie mechaniczne całej powierzchni płyt, podpór, skrzydeł i części przelotowych przepustów.
- Oczyszczenie i uzupełnienie ubytków odkrytej stali zbrojeniowej.
- Uzupełnienie ubytków betonu wraz z częściowym odtworzeniem warstwy betonu grubości do 5 cm.
- Wykonanie iniekcji doszczelniającej w miejscu przecieków oraz iniekcji sklejającej w miejscach pęknięć.
- Wykonanie nowej izolacji konstrukcji nośnych oraz szczelnych dylatacji podłużnych i poprzecznych.
- Naprawa stref podparcia przęseł.
- Szpachlowanie powierzchni betonowych wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego wszystkich powierzchni betonowych.
- Przebudowa, nadbudowa parapetów z wydłużeniem.
- Montaż nowych poręczy (zapewnienie skrajni 2,50 m od osi toru).
- Wykonanie izolacji i odwodnienia za przyczółkami (drenaże poprzeczne z wylotami na skarpy).
- Wykonanie trwałego zabezpieczenia przed obsypywaniem się tłucznia na stożki nasypu (ewentualnie wydłużenie skrzydeł).
- Po ponownym zmontowaniu toru (materiałem z demontaż) należy przewidzieć jego podbicie wraz z uzupełnieniem podsypki.
- Oczyszczenie stożków i skarp nasypu, usunięcie roślinności, wycięcie drzew oraz wykonanie obrukowania stożków.
- Dla przepustów umocnienie wlotu i wylotu wraz z udrożnieniem odpływu.
- Umocnienie skarpy nasypu pełnym brukiem za parapetem ściany oporowej oraz nad parapetami przepustów.
- Zabezpieczenie kabli lub ich przełożenie na czas remontu wraz z wymianą skorodowanych osłon kablowych leżących na parapetach.
- Uporządkowanie i oczyszczenie koryta cieku wraz z umocnieniem w rejonie mostu.
- Usunięcie styków szynowych znajdujących się w obrębie obiektów.