Termin realizacji:
16.05.2017 – 31.10.2017
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Budowlane „GEO-BUD” Spółka z o.o.
Zakres wykonywanych prac:
– wymiana konstrukcji nośnej na przęsło z jazdą na podsypce o zbliżonych gabarytach do istniejących konstrukcji z dostosowaniem do skrajni 2 SM
– wymiana łożysk;
– przebudowa górnej części podpór (adaptacja do nowych konstrukcji);
– oczyszczanie i naprawa pozostałej części podpór;
– oczyszczanie i naprawa skrzydeł;
– wykonanie stref przejściowych po 20 m z każdej strony obiektu;
– wymiana podkładów na dojazdach po 14 szt. każdej strony – podkłady nowe z drewna twarde-go, zbrojone pod szyny S49 z przytwierdzeniem typu K;
– podbicie toru z oprofilowaniem i uzupełnieniem podsypki na długości 100 m;
– oczyszczanie i reprofilacja skarp nasypu;
– umocnienie stożków nasypu;
– wykonanie próbnego obciążenia statycznego obiektu.
– oczyszczanie mechaniczne całej powierzchni płyty, podpór i skrzydeł;
– oczyszczanie i uzupełnienie ubytków odkrytej stali zbrojeniowej;
– reprofilacja, szpachlowanie i uzupełnienie ubytków betonu;
– wykonanie iniekcji doszczelniającej na przyczółkach i skrzydłach w miejscu przecieków
oraz iniekcji sklejającej w miejscach pęknięć;
– wykonanie nowej izolacji poziomej konstrukcji nośnej oraz szczelnych dylatacji poprzecznych;
– naprawa stref podparcia przęseł;
– wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego wszystkich powierzchni betonowych;
– montaż nowych poręczy (z zapewnieniem skrajni 2,50 m od osi toru).
– wykonanie izolacji i odwodnienia za przyczółkami (drenaże poprzeczne z umocnionymi wylota-mi na skarpy);
– wykonanie schodów skarpowych;
– po ponownym zmontowaniu toru należy przewidzieć jego podbicie wraz z ewentualnym uzupełnieniem podsypki;
– oczyszczenie stożków i skarp nasypu, usunięcie roślinności oraz umocnienie skarp nasypu
za skrzydłami pełnym brukiem, na szerokości ok.: 0,60 m.
– uporządkowanie terenu pod obiektem