Termin realizacji:
07.2014 – 09.2014
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej
w Krakowie Spółka z o.o.
Zakres wykonanych prac:
- roboty ziemne – odkrycie dwóch skrajnych elementów przelotowych od strony toru nr 1
- demontaż warstwy dociskowej ścian z płytek
- skucie poziomej warstwy ochronnej i usunięcie starej izolacji z papy
- reprofilacja krawędzi przy dylatacjach
- zabezpieczenie dylatacji taśmami hypalonowymi, kit trwale plastyczny, wałek rozprężny i zabezpieczenie blachąocynk. Gr. 4 mm
- oczyszczenie strumieniowo – cierne i reprofilacja betonowych ścian i rygla górnego
- wykonanie hydroizolacji z żywic epoksydowych
- wykonanie hydroizolacji z żywic odpornych na UV
- wykonanie nowych gzymsów nad wejściami do przejścia
- reprofilacja betonowych ścian czołowych
- reprofilacja dolnej powierzchni rygla
- zabezpieczenie antykorozyjne naprawianych powierzchni betonowych (hydrofobizacja)
- hydrooczyszczenie okładziny kamiennej i zabezpieczenie jej powłoką antygraffiti
- oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji w miejscach tablic ogłoszeniowych
- uzupełnienie ubytków płytek lastryko w posadzce
- naprawa schodów prowadzących na peron nr 1
- przebudowa schodów prowadzących do przejścia oraz podjazdu dla wózków
- uzupełnienie rury spustowej zadaszenia nad schodami
- oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne elementów zadaszenia schodów i poręczy