Termin realizacji:
03.2013 – 06.2014
Inwestor:
PKP Polskie Linie Kolejowe SA Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie
Główny wykonawca:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Sp. z o.o.
Zakres wykonanych prac:
1. Most kolejowy w km 0,993:
– wyburzenie przęseł żelbetowych
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie murków oporowych wzmacniających ścianki żwirowe
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– odtworzenie koryta cieku wraz z umocnieniem dna i skarp z płyt betonowych ażurowych
– wykonanie schodów skarpowych
2. Wiadukt kolejowy w km 3,254:
– wyburzenie przęsła żelbetowego
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie schodów skarpowych
3. Most kolejowy w km 3,514:
– skucie zdegradowanych głowic wieńców i murów oporowych
– wykonanie żelbetowej nadbudowy głowic i murów oporowych
– oczyszczenie i uszczelnienie dylatacji
– oczyszczenie i reprofilacja powierzchni betonowych sklepienia i murów oporowych
– zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– umocnienie stożków nasypów wokół głowic ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie poręczy na długości światła mostu
4. Wiadukt kolejowy w km 3,694:
– wyburzenie przęsła żelbetowego
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie schodów skarpowych
5. Most kolejowy w km 4,799:
– wyburzenie przęsła żelbetowego
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie schodów skarpowych
6. Most kolejowy w km 5,563:
– częściowe skucie zdegradowanych głowic wieńców i murów oporowych
– wykonanie żelbetowej nadbudowy głowic i murów oporowych
– oczyszczenie i uszczelnienie dylatacji
– oczyszczenie i reprofilacja powierzchni betonowych sklepienia i murów oporowych
– zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– umocnienie stożków nasypów wokół głowic ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie poręczy na długości światła mostu
7. Wiadukt kolejowy w km 7,369:
– wyburzenie przęsła żelbetowego
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie schodów skarpowych
8. Przejęcie pod torami w km 7,937:
– oczyszczenie i uszczelnienie dylatacji
– oczyszczenie i reprofilacja powierzchni betonowych sklepienia i murów oporowych
– zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– umocnienie stożków nasypów wokół głowic ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie poręczy na długości światła mostu
9. Most kolejowy w km 10,957:
– wyburzenie przęsła żelbetowego
– przebudowa głowic korpusu przyczółka i skrzydeł
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– wykonanie nowych ław podłożyskowych
– wykonanie nowego przęsła z dźwigarów obetonowanych
– wykonanie dylatacji poprzecznych
– wykonanie izolacji cienkowarstwowej koryta balastowego
– wykonanie odwodnienia za przyczółkami oraz 20m stref przejściowych
– wykonanie chodnika służbowego i poręczy na obiekcie
– uzupełnienie ubytków w elementach betonowych korpusu przyczółka oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– uzupełnienie ubytków spoin oraz zabezpieczenie powierzchni kamiennych przyczółka i skrzydeł poprzez hydrofobizację
– umocnienie stożków skarpowych przy modernizowanym torze ażurowymi płytami betonowymi
– odtworzenie koryta cieku wraz z umocnieniem dna i skarp z płyt betonowych ażurowych
– wykonanie schodów skarpowych
10. Most kolejowy w km 11,570:
– oczyszczenie i uszczelnienie dylatacji
– oczyszczenie i reprofilacja powierzchni betonowych sklepienia i murów oporowych
– zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych powierzchni betonowych przeznaczonych do ponownego zasypania
– umocnienie stożków nasypów wokół głowic ażurowymi płytami betonowymi
– wykonanie poręczy na długości światła mostu
11. Przepust kolejowy w km 12,703:
– oczyszczenie i reprofilacja powierzchni betonowych
– podwyższenie ścianki czołowej od strony odpływu
– wykonanie poręczy na nadbudowanej ściance
– zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych
– umocnienie stożków nasypów od strony odpływu
– umocnienie koryta cieku od strony odpływu